19 November 2012

Aku nak buang kau :)

Assalammualaikum :) haa, hari nih paper agama. Not bad ah kertas dia. Alhamdulillah, atas kurniaan yang diberikan. Aku dapat jawab dengan tenang dan aku mudah berfikir. Terima kasih Ya Allah. Kay, that's not the point. The point is, aku dah ready nak buang kawan kawan aku yang selalu buang aku :) Hah, mesti pelik kan --
                  Takda ah. Citer dia mcm nih, dorang selalu mcm ignore aku. Pergi memana tak ajak. Aku tahu lah aku nih susah keluar, tapi at least ajak ah. Takda lah aku nampak bodoh time dorang tengah syok bercerita. KAN? Tapi tak kisah lah. Habis je paper, 6 Disember nih, aku akan hilangkan diri. (kira macam tak contact dorang lah) *Hahaha, aku poyo. aku taktau ah apa yang aku plan nih. Tapi aku penat menagis sebab tahan sakit hati aku nih. Whatever lah. Tapi aku akan buat jugak. Muahahah* evil laugh :/
                   Hehe, tak sabar nak cari kawan baru. k lahh. Macam dah mengarut je. Bye *waving
(Ada ke orang yang baca blog aku nih? Syok sendiri ah :/)


                                                                            xoxo, Megamind :*

No comments:

Post a Comment