24 November 2012

I owe you apologise :)

Assalammualaikum :) hey guys*waving* So, topic for today is for asks a apologise to my bestie. This is because the thing that I updated at my facebook. *sigh* 
The thing that I update takda kena mengena antara hidup dan mati. All of that, hanya pasal aku je. Ayat yg aku guna untuk menunjukkan yang aku tengah merajuk, 'aku buang kau'. Tpi benda nih dah disalah tafsir oleh segelintir kawan kawan aku. Seriusly, aku memang tak tahu merajuk. So, how I want to show that I'm sulking? With my magic word. Tapi kawan kawan anggap benda nih serius and tak kelakar. Shafiq and Intan dah faham benda nih sbb dorang selalu kena. For those yang tak pernah kena, mereka akan fikir yang aku memang nak buang dorang.
                   Just relax. Kalau betul skalipun, apa salahnya? Korang boleh je menjalani hidup korang tanpa aku. I think any activities that you guys do, it is more enjoyable without me. So, why you give a damn with my statement. You guys never think that the more I need you, the more you ignore me. Aku malas nak fikir pasal nih sebab, benda nih buang masa aku. And I don't want to be selfish. Only use my friend like a disposable thing. But it seems like you guys never appreciate me like the more I appreciate you guys. Sometimes think about me even you don't want at all. 
                    Now SPM still running, and I got 3 papers left. And I already serabut dengan kesalahan aku sendiri. And I'am sorry for every mess that I've made. I owe you guys apologise. Semua benda yang kau baca kat comment tuh, dekat kawan aku yang lain tuh. Just pasal nih je. Sebab aku rasa korang dah muak pasal nih. And I'am sorry again for my mistake. One more, aku takkan buang korang sebab korang kawan aku sampai bila bila. Buruk mana pun korang, aku terima korang mcm korang terima keburukan aku. Ilove you guys :*. Sorry again :)

xoxo, Megamind :*

No comments:

Post a Comment