17 November 2012

What if :/

Assalammualaikum w.h.t :) hey, guys :) First time update tengah malam mcm ni. Wawawa ~ so, topic pada malam yang hening lagi sejuk ni. What If? There's many question mark that can't I solve it. What if? Apa jadi kalau result S P M aku teruk? Apa jadi dengan aku kalau aku tak dapat pergi university untuk further study? Sometimes, I was wondering. What will happen If ALLAH didn't except my taubat? What if I fail in S P M? Ahhhhhhhhhhh~ aku tension dengan question mark yang ada dalam diri aku ni. [(banyak lagi, tapi lack of idea lah :)]
        Tapi,
My FB Bestie pernah tulis dalam blog dia. And I've read it. Dia cakap,' mohon percaya pada diri sendiri' kata-kata dia men'inspirasikan' diri aku yang lemah nih. Bolehkah aku percaya dengan diri aku sendiri? Apa kebolehan yg ada pada aku? Boleh ke aku selesaikan masalah yang berlaku + yang ada dalam diri aku nih? 
Ahhhhhh~ okay. Persoalan lagi. *Banyaknya :)
       Lemahnya semangat aku serta jiwa aku nih. Entahlahh. Cehh, poyo je aku. Skang malas kusut kusut. Thanks jurnal :)
Assalammualaikum :)

                                            xoxo, Megamind :*

No comments:

Post a Comment