6 December 2012

MEMO :)

                Assalammualaikum :) Heyy guys. So for today, I'm gonna write this for my friend. Haha. Taknak mention nama lah kan. Sebab nanti dia yang akan baca. So first of all, aku nak mintak maaf atas segala percakapan, perbutan or apa apa yang menyakitkan hati kau. Aku harap kau maafkan aku. Apa yang aku update hari ni aku dedicatedkan untuk kau. Kira macam wasiat aku kat kau ah. *LOL
                Aku menangis sebab kau meraikan SPM dengan buat perkara yang sama sekali dilarang oleh aku and semua. Tapi like you always said 'let bygone be bygone. Lepas nih, aku dah tak boleh halang kau lagi sebab I'm not longer your classmate, I'm not your bestfriend at all, and the rest. Aku bukan apa, aku just rasa yang aku nih semak je. Alaaa, lagipun sekolah has ENDED. So, kau pun takkan fikir lagi pasal aku, kita pun maybe akan tak jumpa. KAN?
                Aku just harap someday kau akan berubah macam mana yang aku selalu bayangkan. Segala urusan aku , macam yang selalu aku buat kat sekolah dah aku serahkan. Aku dah selesai menjaga kau. So lepas nih, kau kena jaga diri sendiri. Kawal diri dekat dunia yang bahaya nih. Aku sedar I'm not good enough to advice you. Dan aku hanya mencuba je. Aku tak cukup bagus, ilmu agama aku masih cetek. In shaa Allah, aku kan belajar lagi. And aku taknak takbur, sebab aku tahu. Tak selamanya kau akan macam tuh. Aku tunggu perubahan tuh. Lagipun, semua orang pernah melakukan kesilapan dalam hidup dia. So, aku faham.
               Aku dah takda idea nak cakap apa dah. HAHAHA. Well, kita masih lagi akan berkawan. Aku takkan membenci kau. Aku still akan doakan kau macam biasa. Cuma, aku akan benci perbutan kau. Tu je :) Aku harap kau tak lupa aku. Aku dah tak kisah dah apa kau nak buat lepas nih, bukan bermakna aku taknak ambil tahu tapi aku taknak kau rasa dikongkong. Haha, aku dah mula merepek. 
             Kau jaga diri and kuatkan semangat untuk berubah. Aku sayang kau :*


                                                                                                                                           xoxo, Megamind :*

No comments:

Post a Comment